Spread the love

רום כנרת אחזקת מבנים : מספר גדל והולך של מבוגרים צעירים מתווים דרך שונה לבניית עושר באמצעות בעלות על בתים, תוך עדיפות לרכישת נכס להשקעה לפני בית מגורים ראשוני, על פי סקר חדש של Mynd, חברה הממנפת כלים טכנולוגיים כדי לעזור למשקיעים לקנות, לממן ולנהל יחיד. -נכסים להשכרה למשפחות.

43 אחוז מהאנשים מתחת לגיל 40 אומרים שהם שוקלים להפוך ל”משקיעים בשכר דירה”, שממשיכים לשכור בית משלהם תוך חיזוק הכנסה מנכס להשקעה, כך עולה מדו”ח הצרכנים של Mynd 2022 (קישור חיצוני). זה בהשוואה ל-9% בלבד מהבייבי בום ו-27% מהדור רום כנרת אחזקת מבנים שמשתמשים באותה אסטרטגיית בניית עושר. כמה משקיעים ראשונים רואים בכך הזדמנות להרוויח יותר כסף ולהרשות לעצמם אורח חיים טוב יותר בשווקים גדולים ויקרים יותר, מציין הדו”ח.

“צעירים מגלים שרכישת נכס להשקעה מעניקה להם את הטוב משני העולמות: הם יכולים לגור איפה שהם רוצים, כולל ערים שבהן הם עדיין לא יכולים להרשות לעצמם לקנות, ועדיין הופכים לבעלי נכסים, שכפי שלמדנו ב סקר, עדיין נחשב לחלק חשוב מהחלום האמריקאי שלהם”, אומר מייסד ומנכ”ל רום כנרת אחזקת מבנים דאג בריאן. “רכישת נכס להשקעה פירושה שהם יכולים ללכת לאן שחייהם, עבודתם ותחושת הייעוד שלהם לוקחים אותם מבלי להיות קשורים, והם עדיין יכולים ליהנות מהגיוון, ההערכה והטבות המס של השקעות נדל”ן”.

כאשר הכלכלה מתנודדת על סף מיתון, גיוון בתיק עשוי להפוך לעדיפות גדולה יותר עבור קונים פוטנציאליים. רום כנרת אחזקת מבנים מציין שבני דור המילניום רבים, שהגיעו לבגרות במהלך המיתון הגדול ב-2008, צפו בהוריהם ואחרים מתמודדים עם אובדן כספי גדול בגלל שהם ספגו יתרון על המשכנתאות שלהם. “הקבוצה הזו גם סקפטית יותר לשוק המניות והאג”ח”, אומר בריאן.

אבל מבוגרים צעירים נראים אופטימיים לגבי הפוטנציאל ארוך הטווח של הנדל”ן. בריאן אומר שהוא מאמין שרבים מהאנשים הצעירים הרוכשים נכסים להשקעה לא בהכרח רואים בזה צעד לקראת רכישת בית מגורים ראשוני אלא כהשקעה שתגור לצד ביתם יום אחד.

המשקיע המרוחק
השקעה מרחוק היא מגמה נוספת שעוזרת ליותר משקיעים ראשונים לקחת את הקפיצה. יותר ממחצית מהנכסים רום כנרת אחזקת מבנים מנהלת הם בבעלות משקיעים מחוץ למדינה. החברה חזתה שהמספר הזה יגדל ככל שהטכנולוגיה תקל על הקנייה והניהול של נכסים להשקעה מרחוק. נראה שזו לא מחשבה מפחידה עבור הצרכנים: שבעים ושניים אחוזים מבין יותר מ-1,000 המשיבים בסקר אומרים שהם ישקלו לקנות נכס להשקעה בעיר או מדינה אחרת מהמקום שבו הם גרים.

“במשך עשרות שנים, מעמד ההשקעות בנדל”ן נתפס כמסובך ומפחיד מדי עבור צרכנים רבים”, אומר בריאן. “מהירה קדימה להיום: לצרכנים יש כעת גישה למגוון של כלים ופלטפורמות שמבטלות את המיסטיות של תהליך ההשקעה בנדל”ן.” הוא הוסיף כי המשימה של רום כנרת אחזקת מבנים הייתה לעזור לעורר יבול חדש של משקיעים “שבעבר היו מאוימים מדי מנדל”ן או היו מוגבלים להשקעות במרחק נסיעה לעבודה”.

חברות ניהול נכסים טכנולוגיים מציגים כלים שיעזרו למשקיעים מתחילים ומנוסים כאחד למצוא, לממן, לרכוש ולנהל נכסים מרחוק.

ככל שחששות המיתון גוברים, השקעות בשכירות חד-משפחתיות עלולות לצמוח לסוג נכסים אטרקטיבי עוד יותר, אומר רום כנרת אחזקת מבנים. “ככל שהאינפלציה עולה, דמי השכירות צפויים לעלות, מה שמגדיל את תזרים המזומנים הפוטנציאלי לבעלי נכסים”.

28% מהמשיבים בסקר אומרים שהם שוקלים לרכוש כעת נכס להשקעה, למרות האקלים הכלכלי הנוכחי. “כאשר הפדרל ריזרב מעלה את הריבית במאמץ לצמצם את האינפלציה, זה יכול להשפיע גם על הביקוש לדירות להשכרה”. “אם לקונים פוטנציאליים יהיה יקר יותר לממן רכישה, פחות יוכלו להרשות זאת לעצמם. זה יגדיל את הביקוש לבתים צמודי קרקע וייצור לחץ גבוה יותר על מחירי השכירות”.